Busquem una persona amb experiència el sector de tramitació de llicències d’activitats, en la gestió de residus, execució de projectes d’enginyeria, amb visió estratègica i clara orientació a resultats, que aporti a l’equip d’autonomia, pro activitat i resultats. Persona flexible, especialitzada amb procediments i llenguatge de l’administració pública, i amb capacitat de treball en equip .Es valorarà positivament la seva capacitat per planificar i organitzar tant activitats com recursos, autonomia, habilitat de negociació amb l'Administració i empresa- clienta.
Funcions:
Assumirà l’execució i coordinació de projectes tècnics de l’àmbit de les llicències d’activitat i tramitacions administratives, impulsarà l’organització i el lideratge de nous projectes, tant des del punt de vista tècnic com de gestió, repartint càrregues de treball i assegurant els lliuraments als clients amb solvència i eficiència.
Tasques principals:
-Redacció i tramitació de projectes ambientals .
Es requereix:
- Imprescindible:
- Nivell Superior de Català
- Carnet de conduir B i vehicle propi
- Residència al Baix Ebre
- Estudis universitaris: Qualsevol Enginyeria /licenciatura en Ciències Ambientals/Biologia/Química, Geologia.
- Valorable:
Experiència prèvia, no és imprescindible.
- AUTOCAD
- Coneixements medi ambient
- Anglès (nivell alt lectura tècnica)
- Autonomia
- Planificació i organització
- Treball en equip
- Negociació
- Capacitat d'organització / iniciativa
S'ofereix:
Formació a càrrec de l'empresa.
Tipus de contracte: 9 mesos + pròrroga .
LLoc de treball estable.
Horari: De 8:30 hrs. - 17: 30 hrs.
Incorporació Immediata