Tasques:
- Gestió Telefònica d'Incidències i diagnòstic en remot i/o presencial.
- Configuració d'Equipament de Client (CPE) i Gestió de Terminal VoIP (suport i configuració de centraletes de telefonia VoIP).
- Suport i configuració d'equips de xarxa.
- Participar en la preparació, configuració i proves d'equips de substitució.
- Elaboració de projectes i solucions a mida segons les necessitats del client.
Formació:
- Cicle Formatiu de Grau Superior (CFGS) en Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMR), Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa (ASIR), o similar.
- Es valorarà posseir o estar cursant certificacions de xarxes (CCNA, Network+, etc.).
Competències tècniques:
- Coneixements bàsics d'encaminament (routing) i commutació (switching).
- Familiaritat amb tecnologies d'accés a Internet, preferiblement Fibra Òptica (FTTH) i xarxes de radioenllaç (wireless).
Temps d'experiència/ocupació:
- Experiència mínima de 6 mesos a 1 any en funcions de suport administratiu o comptable.
(Es consideren vàlides pràctiques universitàries).
Idiomes + nivell de comprensió/parla/escriptura:
- Domini del català i del castellà (oral i escrit) donat l'entorn local de l'empresa.
Condicions laborals:
-Jornada completa
- Disponibilitat caps de setmana
- Disponibilitat per fer guàrdies rotatives en caps de setmana i festius
- Disponibilitat per realitzar treballs fora de les instal·lacions de l'empresa quan sigui necessari